فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


در بعضی از مدل ها دکمه ی ice on / ice off بر روی نمایشگر روی درب یخچال ساید بوش وجود دارد. استفاده از سیستم‌ های خنک کننده جدید باعث می شود که فشار روی موتور یخچال یا فریزر کمتر شود. این موضوع باعث کاهش استهلاک قسمت‌ های زیادی از این محصولات می شود و در نتیجه عمر مفید یخچال بالا می رود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در یخچال محصول جدید یخچال و فریزر بوش مدل 58A704، دارای پنج طبقه می باشد که فضایی فوق العاده برای نگه داری از مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد. کمی بر روی یخچال جدید بوش دقیق تر می شویم و بر روی در58A704 پنج طبقه قرار داده شده که دو طبقه ی پایینی برای نگه داری از بطری ها می باشد ولی شما از بخش برای دیگر استفاده ها نیز می توانید بهره ببرید. یک بخش هم برای مخافظت از لوازم ضروری نظیر دارو در اختیار شما می باشد که این قسمت نیز از دسترس کودکان خارج بوده و امنیت بسیار بالایی دارد. ساید بای سایدهای بوش ، محصول تلفیق تکنولوژی روز و طراحی خارق العاده است. با پیشرفت روزافزون صنعت بوش، میوه و سبزیجات تا سه برابر بیشتر تازه نگه داشته میشوند و با فشردن یک دکمه تکه های یخ آماده میشوند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


پس از برگرداندن طبقات مواد غذایی را داخل یخچال قرار داده و یخچال بوش را به برق بزنید. این بدین معنی نیست که یخچال های جدید مانند یخچال های قدیمی برفک ندارد، بلکه این نوع یخچال ها پس از یک بازه زمانی یا هرچند وقت یکبار، برفک یخچال را بخار می کند. همچنین این فناوری، باعث می شود هوا داخل تمامی قسمت های فریزر گردش کند و دمای یخچال را ثابت نگهداری می کند و این باعث می شود، مواد غذایی طعم و تازگی مواد غذایی داخل فریزر حفظ شود. بانه آنلاینارائه دهنده بهترین و جدیدترین مدلهاییخچال و فریزر در بازار می باشد کافیست با مشاور و کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کند هر مدل لوازم خانگی با هر مارکی بخواهید می توانیم شما را راهنمایی کنیم. با وجود این تکنولوژی تمام قسمت های ساید بای ساید بوش بطور یکسان و یک پارچه خنک می گردد. از این رو قبل از خرید حتما باید جای مناسب دستگاه را در کابینت و یا فضای مورد نظر خود در آشپزخانه منزل را طراحی کرده باشید تا مشکلی بابت فضای آشپزخانه و جاگیر بودن ساید بای ساید نداشته باشید.


دمای ایده ال، سبب دوام هر چه بیشتر سیستم خنکسازی دستگاه و کاهش مصرف برق می شود. با خرید یخچال ساید بای ساید KAG80A104 هیجان انگیزترین خرید را تجربه کنید. روشنایی داخلی یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD90VB20 از طریق چراغ‌های LED تامین می‌شود که مصرف برق کم و تولید گرمای ناچیز از ویژگی‌های مثبت آن‌ها است.


قابلیت VitaFresh شامل دو کشوی مجزا است که یکی از آن ها برای نگهداری میوه ها و سبزیجات و دیگری برای نگهداری انواع گوشت ها میباشد. هر کدام از این کشو ها به صورت کاملا هوشمند و با توجه به ساختار فیزیکی این مواد طراحی شده اند تا بتوانند شرایط را برای نگهداری این دو گروه از مواد غذایی کاملا مناسب گردانند. طراحی هوشمند این سیستم سبب شده به لطف توزیع مناسب هوای خنک، مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی بمانند. این کمپرسور با بررسی دمای داخل و خارج یخچال نسبت به هر گونه تغییر دمایی بسیار حساس است و در برابر تغییرات دما واکنش سریع نشان میدهد تا بتواندبه سرعت دمای یخچال فریزر را تنظیم نماید. بر روی درب یخچال همچنین یک محفظه وجود دارد که می توانید مواد پر مصرف را در آن قرار دهید تا از باز و بسته کردن زیاد و همچنین اتلاف انرژی چلوگیری کنید.


ظرفیت خالص یخچال ساید بای ساید بوش K80 معادل ۴۳۸ لیتر می‌باشد و این محصول از فناوری Multi Airflow-System پشتیبانی می‌کند به طور کلی این یخچال چهار قفسه شیشه ای نشکن دارد که دو قفسه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد این محصول در قسمت راست یخچال K80 قرار گرفته است. برند نام‌آشنای بوش، یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا به حساب می‌آید که محصولاتی فوق‌العاده باکیفیت را روانه بازار می‌سازد. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 نیز محصولی، خوش‌ساخت، باکیفیت و کاربرپسند محسوب می‌شود. ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 استیل با ظرفیت 32 فوت دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. پیش از آنکه به جزییات و قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 بپردازیم لازم است به مهم ترین خصوصیات آن که داشتن مینی بار، آبریز و یخ ساز اتوماتیک است اشاره کنیم. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAG90AI20 یکی دیگر از محصولات و یخچال فریزرهای با کیفیتی است که توسط شرکت معتبر bosch تولید و روانه ی بازار شده است.


یخچال فریزر KAG90AI20 به یک باز خانگی برای دسترسی به نوشیدنی ها و خوراکی های محبوب شما مجهز می باشد و همچنین دارای یخ ریز و آب ریز نیز می باشد و برای تامین آب مورد نیاز به آب شهر نیز وصل می شود. برای تنظیمات یخچال یک پنل لمسی روی درب یخچال قرار داده شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. یخچال ساید بای ساید بوش K80 غذاها را را با طراوت و تازگی نگه داشته و می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌ترین محصولات غذایی شما را حفظ کند. این یخچال برای تمامی غذاها دمای مناسبی ارائه می‌دهد و هوای موجود در یخچال دائم در حال چرخش است و به همین دلیل تازگی مواد اولیه حفظ می‌شود.


امروزه اکثر کسانی که دنبال زیبایی هستند و مدرن بودن برایشان حائز اهمیت است یخچال ساید بای ساید بوش را انتخاب می نمایند. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 از محصولات پرطرفدار سری 6 تولید شده توسط کمپانی آلمانی پرآوازه بوش است. ظرفیت 668 لیتری این یخچال نیازهای یک خانواده متوسط و بزرگ را به‌خوبی برطرف می‌نماید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

به عنوان مثال بوش با طراحی ساید بای ساید KAG90AW204 کاری کرد تا از دیگر شرکت ها همچون ال جی و سامسونگ جا نماند. یخچال ساید بای ساید ویرپول 7WRS25FDBF دارای دو درب است که هر کدام از آنها دستگیره ای بر روی خود دارند که امکان باز شدن درب ها توسط آنها فراهم است؛ جنس دستگیره ها فلزی است و با اختلاف رنگی کم با بدنه ی نقره ای این مدل رنگ آمیزی شده اند. یخچال ساید بوش در مدل های متنوع kad80a404، kag90aw204،kad80a104و… در رنگ های نقره ای، سفید با بهترین امکانات مختلف از نمایندگی عرضه یخچال بوش در بانه خریداری کنید. یخچال فریزر بالا بر عکس یخچال فریزر پایین است چرا که قسمت بالایی آن برای استفاده فریزر است و قسمت پایینی آن برای استفاده یخچال و نگهداری انواع میوه، سبزیجات، مواد پروتئینی و ... دارای چندین طبقه است که دو در دارد یکی در بالا برای فریزر و یکی در پایین برای استفاده یخچال که در ابعاد مناسب و استانداری تولید می شود. بدنه این نوع یخچال از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده است که وزن کمی دارد و دارای مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همچنین ویژگی door in door یخچال ساید بای ساید ال جی SXB30TS، طراحی منحصر به فردی به یخچال بخشیده است. کمپانی بوش برای حفط تعادل دما در یخچال فریزر ساید بای ساید بوش از قابلیت FreshSense استفاده کرده است. این قابلیت متشکل از سنسور هایی است که به طور دائم در حال کنترل دمای یخچال و فریزر و رطوبت آن ها هستند.


در سایت سامان چوب آموزش کابینت سازی به صورت حرفه ای برای اولین بار در ایران ارائه می گردد تا دوستان علاقه مند به این حوزه بتوانند مهارت لازم را در زمینه کابینت و دکوراسیون بدست بیاورند و از آن کسب درآمد نیز داشته باشند. بستگی به اندازه های آشپزخانه شما داره اما در بسیاری از حالت ها این امکان وجود دارد. تمام حقوق برای ایمالز محفوظ است و استفاده از مطالب ایمالز تنها با ذکر نام ایمالز و درج لینک مستقیم مجاز است ، برای اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل با ما ارتباط بر قرار کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

کمپانی بوش یک کشو مخصوص سبزی و میوه طراحی نموده است که داخل این کشو میوه و سبزیجات مدت زمان طولانی تری باقی می مانند و تازگی و طراوت مواد خوراکی حفظ می شود. بررسی بفرمایید برچسپ های داخل یخچال عدد لیتر نوشته بر 28 تقسیم کنید. فقط این نکته را اشاره نکردید که اگر یخچال در کنار دیدار قرار بگیرد چقدر باید فاصله اضافی داشته باشد تا کاملا درب آن باز شود مخصوصا که درب بعضی از یخچالها محدب است. این مدل یخچال ها با عرض ۹۰- ۹۲ سانتیمتر تولید می شوند و از لحاظ ارتفاعی هم ۱۷۵ – ۱۸۰ هستند و از لحاظ عمقی از ۷۵ تا ۸۵ سانتیمتر بسته به ظرفیت یخچال متفاوت هستند. البته در برخی از برند ها یخچال دوقلو با عرض ۶۵ تولید می شود که باید از لحاظ عرضی ۱۴۰ سانتیمتر فضا در طراحی در نظر بگیریم. برای یخچال دوقلو در طراحی، باید یک فضایی هم به عنوان بادخور در نظر گرفت.


با تشکر، این گزارش توسط بخش پشتیبانی فروشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با توجه به تعطیلات فروشگاه زنبیل، کلیه سفارش های ثبت شده از روز 14 فروردین پیگیری خواهند شد. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.


ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 با ابعاد استاندارد تولید شده است و یکی از مدل های پرفروش و بزرگ در بازار است که دارای ارتفاع 181 سانتی متر، عرض 93 و عمق 85.6 سانتیمتر که فضایی بزرگ و مناسب با دسترسی راحت را برای شما ایجاد کرده است. موارد بسیاری مانند صفحه نمایش لمسی، نور داخلی، زنگ هشدار باز بودن درب، قفل کودک و بسیاری از تکنولوژی های به کار گرفته در این مدل وجود دارد که باعث شده با توجه به قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 با بدنه استیل به یکی از پرطرفدارترین مدل ها تبدیل شود. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0036VS با طراحی درب سوم امکان استفاده آسانتر از داخل یخچال را بدون نیاز به باز کردن در کامل فراهم می کند، که همین قابلیت از هدر رفتن سرمای داخل ساید بای ساید جلوگیری می کند. از مزایای دیگر این تکنولوژی جلوگیری از باز و بسته کردن مکرر درب یخچال و مصرف انرژی بیشتر می باشد. در این مدل دوو، با قرار دادن یخ ساز داخل درب، فضای بیشتری در فریزر ایجاد می شود.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


نمای داخلی این یخچال ساید بای ساید بوش ۳۰ فوت، دارای ۴ طبقه برای نگهداری فراورده های غذایی، ۴ قفسه بطری ها و نوشیدنی های روی درب و ۳ کشو میوه و سبزیجات است. در قسمت فریزر هم ۴ محفظه روی درب، ۳ طبقه و ۲ کشو برای گوشت ها و ماهی ها به چشم می خورد. یخچال ساید بای ساید بوشKAD80A104 با طراحی لوکس و شیک قد و قامتش نقش اساسی در تزئین زیبایی آشپزخانه مدرنتان ایفا می کند که به لطف شرایط مطلوب ذخیره سازی، محصولات غذایی شما قوام ایده آل خود را حفظ می کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در مدل های یخچال مختلف یخچال بوش، روش فعال یا غیر فعال کردن یخساز یخچال ساید بای ساید متفاوت است. حتما یخچال فریزر یا ساید بای ساید بوش خود را قبل از هر کاری از برق بکشید. دارای سیستم خنک کننده چندگانه- 6 ساعت نگهداری هنگام قطع برق- تنظیم دمای یخچال-تنظیم دمای فریزر-کشوی حفظ رطوبت-انجماد سریع مواد غذایی. طراحی داخلی این یخچال بوش، بسیار جادار و حرفه ای است که می توانید مواد غذایی های مختلف را داخل آن نگهداری کنید. قسمت یخچال این یخچال، مجهز به 7 طبقه است که 3 طبقه آن بصورت کشویی جهت نگهداری میوه و سبزیجات و... ساخته شده است و قسمت فریزر نیز مجهز به 2 کشو با ارتفاع زیاد است که می توانید انواع مواد غذایی را داخل آن فریز کنید.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که می دانید یخچال و فریزرهای بالا پایین تک یخچال هستند و دارای دو درب، یک درب در قسمت بالا و یک درب در قسمت پایین می باشد. عرض این یخچال ها نسبت به برند تولید کننده و ظرفیت خود یخچال ها متفاوت است. کسانی که فضای زیادی ندارند و به دنبال یخچالی جمع و جور هستند یخچال فریزر بالا پایین گزینه ای مناسب می باشد. برای تراز کردن یخچال می توانید به مقاله « تراز کردن یخچال، چگونه یخچال و فریزر را تمیز کنیم » مراجعه کنید. در فضای داخل یخچال بوش 90AW204 سه طبقه ی شیشه ای نشکن وجود دارد که دو طبقه ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.


علاوه‌براین، محفظه‌ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌کنند. پیش از رفتن به سفر تمامی نکات مهم در مورد نگهداری یخچال بوش را مدنظر قرار دهید تا دچار مشکلاتی در زمینه خرابی یخچال خود نشوید. در صورت سفر طولانی مدت بهتر است به طور کامل یخچال خود را از برق بکشید. ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید و آب قسمت آبسردکن یخچال خود را خالی کنید. همچنین در صورت مشاهده برفک و یا یخ زدگی به کمک یه سشوار آنها را آب نمایید.


لیست بهترین تعمیرکاران یخچال در اصفهان، سفارش آنلاین سرویس و تعمیر یخچال و دریافت قیمت از بهترین تعمیرکاران یخچال شهر اصفهان در استان اصفهان. آخرین قیمت واقعی خرید و فروش اینترنتی ، نقد و بررسی ، مشخصات ، انواع رژگونه کنویس Kenvis به همراه بررسی های تخصصی و اخبار و مقالات مرتبط. استفاده از مطالب فروشگاه آشپزخانه کلاسیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.



داشتن سیستم هوم بار یا در تو در، موجب دسترسی آسان و زیبایی فوق العاده آنها می شود. قفسه های یخچال ساید بای ساید متحرک بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کند. قطعات این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. شما می توانید طبقات داخلی این دستگاه ها را با تغییر ارتفاع جابجا کنید. در اغلب یخچال های ساید بوش محفظه مخصوصی جهت نگهداری مواد غذایی وجود دارد که خالی از اکسیژن است. این امکان موجب می شود که اکسیداسیون دیرتر انجام شده و مواد سالم تر باقی بمانند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان

محصول مورد نظر در دسته یخچال های ساید بای ساید قرار می گیرد و هم یخچال و هم فریزر آن در یک دستگاه کنار هم قرار داده شده اند. گنجایش این ساید بای ساید در مجموع 604 لیتر بوده که قسمت یخچال 377 لیتر و قسمت فریزر آن دارای 227 لیتر گنجایش می باشد و برای یک خانواده متوسط ایرانی مناسب است. از لحاظ مصرف انرژی در رده کم مصرف جای می گیرد و نمودار +A به آن تعلق گرفته است. در این محصول شکل قرار گیری یخچال و فریزر مانند شکل متداول همه ساید بای سایدها بوده یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ قرار گرفته است و درب های آن به شکل مخالف هم باز می شوند.


کاربر گرامی، در صورتیکه در خصوص قیمت و خرید یخچال بوش 58A704 سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر دارید بر روی لینک زیر کلیک نموده و فرم مربوطه را تکمیل نمائید. در فریزر جدید بوش 58A704 ظرفیت به a hundred seventy five لیتر رسیده که فضایی فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد. البته نباید از وضعیت فوق العاده ی آنها نیز به سادگی گذشت که در جایگاهی قرار گرفته اند که دسترسی آن برای کودکان بسیار سخت می باشد.گفتنی است، با چنین ظرفیتی، شما می توانید در حدود 15 کیلوگرم را در 24 ساعت فریز کنید. در حال حاضر یخچال بوش 58A704 در انبار موجود نبوده و فاقد قیمت می باشد. لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت از پنل 'درخواست قیمت' استفاده نمائید تا کارشناسان فروش فروشگاه نعمتی به سرعت پاسخگوی شما باشند.


این قابلیت موجب می شود تا مواد غذایی طعم و خواص خود را بیشتر حفظ کنند. در فریزر دارای آبسردکن و یخ ساز است که در بالای آن پنل تنظیمات یخچال قرار گرفته است. با استفاده از این پنل میتوانید تنظیمات دلخواه را به یخچال فریزر اعمال کرده و از قابلیت های متنوع این نوع ساید بوش بهره مند شوید. دارین مارکت به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم خانگی در دهه ی اخیر در شهر تجاری بانه شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر بصورت اینترنتی در خدمت شما بزرگواران به فعالیت ادامه می دهد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید 32 فوت بوش رنگ سفید مدل KAD80A104با ظرفیت 668 لیتر ، می تواند تا 27 کیسه خرید مواد غذایی را در خود جای دهد - مناسب برای فروشگاه بزرگ هفتگی شما. فناوری خنک کننده همه جانبه هوای خنک را در داخل یخچال به گردش در می آورد ، بنابراین مواد غذایی شما همیشه در هر قفسه ای در شرایط عالی باقی می مانند. درب هوشمند HomeBar بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال ، به شما دسترسی سریع به نوشیدنی های مورد علاقه خود می دهد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


صفحه نمایش لمسی LED بر روی درب فریزر قرار داده شده است که نمای زیبای و مدرنی برای یخچال به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش برای اعمال تغییرات در دمای یخچال و فریزر، تغییر برنامه های کاربردی متناسب با مواد غذایی داخل دستگاه، قفل دستگاه و همچنین استفاده از آبریز و یخساز اتوماتیک قابل استفاده می باشد. یخچال بوش مدل KGN56AW204 با رنگ سفید و بدنه فلزی با ظاهری ساده و شیک میتواند با هر آشپزخانه ای سازگاری داشته باشد. ظرفیت کل این یخچال 445 لیتر است و در قسمت بالا 313 لیتر مختص به یخچال و قسمت پایین که فریزر بوده 132 لیتر میباشد. این یخچال دارای 3 طبقه (از جنس شیشه نشکن) و دو کشوی بزرگ با سرما و رطوبت جداگانه میباشد.



یخچال های ساید باید ساید بوش امروزه در طرح ها، رنگ‌ ها و مدل‌ های مختلفی تولید می‌ شوند. در زمان خرید با توجه به سلیقه، سازگاری با قسمت‌ های دیگر دکوراسیون و… می‌ توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. قفسه‌ها و طبقات داخلی ساید بای سایدهای بوش، شیشه‌ای می‌باشد که البته در صورت وارد شدن ضربه و شکستگی، این طبقات خرد نخواهند شد. از این رو این مورد یکی از مزایا و معایب ساید بای ساید بوش بوده که طبقات شیشه‌ای آن را در هنگام استفاده باید بسیار مراقب باشید. اما همان ‌طور که این مزیت ساید بای ساید بوش به خصوص برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار عالی و فوق‌العاده می‌باشد، اما همان طور که باید به فضای آشپزخانه و میزان جاگیر بودن دستگاه نیز اشاره کرد.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


آب و سایر نوشیدنی‌ها را می‌توانید به صورت عمودی در این سبدها قرار دهید. این سبک از طراحی خلاقانه و هوشمند فضای وسیعی را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار شما قرار خواهد داد. در این دوره اگر ملاحظه کنید می‌توانید متوجه شوید که یخچال اکنون با طراحی متفاوتی وارد بازار شده‌اند یعنی بخش‌های مختلفی به طراحی آن‌ها اضافه شده است. با استفاده از این قسمت می توانید به سرعت به خوراکی های مورد علاقه خود دسترسی داشته و بدون اتلاف انرژی از امکانات بخچال فریزر خود لذت ببرید. همانگونه که می دانید یخچال فریزرهای بالا پایین تنها از دو درب تشکیل شده اند که بخش فریزر یا در بالا هست و یا در پایین و معمولا ظرفیت کمتری نسبت به بخش یخچال دارد. در ادامه ابعاد دقیق یخچال های بالا پایین را به صورت یک جدول مشخص کرده ایم.



این بار قابلیت Frozen Food دریخچال فریزر بوش 90AI20 به شما امکان می دهد تا مواد مورد نیازتان را با کیفیت عالی فریز کنید. برای این کار لازم است شما به مدت چند ساعت مواد غذایی را در بیرون از یخچال نگهدارید. با شروع این یخچال دمای مطلوب فراهم و مواد به سرعت فریزر می شوند، سپس دما به حد تعادل باز می گردد. همچنین اگر گزینه SuperFreeze را فعال کنید، درجه دما به طور موقت کاهش می یابد، تا مواد تازه ای که خریده اید در دمای مناسب نگه داری شوند.


در مقاله دفترچه آموزش فارسی راهنمای یخچال فریزر و ساید بوش از آی.پی امداد سعی داریم توضیحاتی از نحوه استفاده از دستگاه را به شما ارائه بدهیم. یخچال‌ های بوش این روزها در ابعاد و ظرفیت‌ های مختلفی تولید و روانه بازار می‌ شوند. قبل از همه چیز مربوط به این مورد را حتما مد نظر قرار دهید که یخچال بعد از نصب باید 5 سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد. همچنین برای تعیین ظرفیت یخچال باید تعداد افراد خانه خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن خرید خود را انجام دهید. قیمت یخچال فریزر 25 فوت بوش

Report this wiki page